Поширенi питання
Як зареєструватися в Клубі Nestlé Baby&Me?
Клуб Nestlé Baby&Me
Ви можете зареєструватися за допомогою Facebook чи Google, або заповнити реєстраційну форму тут. Після успішної реєстрації ми надішлемо підтвердження на вашу електронну пошту.
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент.
Я забула свій пароль. Що робити?
Клуб Nestlé Baby&Me
Натисніть «Вхід / Реєстрація». У вікні, що відкрилося, виберіть «Забули пароль?». Далі вам треба ввести свою електронну пошту, після чого ми надішлемо на неї листа. В ньому буде посилання, за допомогою якого ви зможете створити новий пароль.
Якщо лист не приходить вам на пошту, перевірте, будь ласка, папку «Спам» або напишіть нам. Ми завжди готові допомогти.
Як я можу змінити свою особисту інформацію?
Клуб Nestlé Baby&Me
Натисніть на значок профілю у правому верхньому куті сайту. У вікні, що відкрилося, виберіть «Мій профіль». Перед вами з'явиться сторінка, на якій ви можете актуалізувати особисту інформацію, відредагувати інтереси в стрічці та оновити дані про свою дитину.
Як я можу змінити свій пароль?
Клуб Nestlé Baby&Me
Натисніть на значок профілю у правому верхньому куті сайту. У вікні, що відкрилося, виберіть «Мій профіль». Перед вами з'явиться сторінка, на якій ви можете актуалізувати особисту інформацію. У блоці «Пароль» натисніть на кнопку «Змінити пароль» та оновіть дані.
Як я можу змінити свою адресу електронної пошти?
Клуб Nestlé Baby&Me
Натисніть на значок профілю у правому верхньому куті сайту. У вікні, що відкрилося, виберіть «Мій профіль». Перед вами з'явиться сторінка, на якій ви можете актуалізувати особисту інформацію. У блоці «E-mail» натисніть на кнопку «Редагувати свою адресу електронної пошти» та оновіть дані.
Мій малюк народився. Де я можу ввести дату народження?
Клуб Nestlé Baby&Me
Натисніть на значок профілю у правому верхньому куті сайту. У вікні, що відкрилося, у блоці «Члени сім'ї» натисніть на кнопку «Додати нового члена сім'ї». Оберіть пункт «У мене є дитина» та заповніть всі поля даними про вашого новонародженого.
Я знову вагітна. Чи треба мені реєструватися знову?
Клуб Nestlé Baby&Me
Ви можете вказати вашу нову вагітність у профілі, що вже створено. Для цього натисніть на значок профілю у правому верхньому куті сайту. У вікні, що відкрилося, у блоці «Члени сім'ї» натисніть на кнопку «Додати нового члена сім'ї». Оберіть пункт «Очікую дитину» та заповніть всі поля даними про вашого майбутнього малюка.
Як я можу скасувати підписку на повідомлення Клубу Nestlé Baby&Me?
Клуб Nestlé Baby&Me
Щоб скасувати підписку, вам треба натиснути на значок профілю у правому верхньому куті сайту. У вікні, що відкрилося, виберіть «Спосіб зв'язку, якому надаєте перевагу». Перед вами з'явиться нова сторінка. У блоці «E-mail / Поштова розсилка» виберіть варіант «Ні», а вище блоку натисніть на кнопку «Зберегти вподобання».
Чи будуть у безпеці мої персональні дані? Чи будете ви їх передавати третім особам?
Клуб Nestlé Baby&Me
Nestlé, відповідно до Політики конфіденційності, робить все можливе, щоб зберегти вашу конфіденційність та захистити персональні дані. Ми використовуємо інформацію про вас лише для того, щоб підібрати вам найцікавіші матеріали.
Ви можете відкликати згоду на обробку своїх даних за електронною адресою NestleBaby.Info@ua.nestle.com
Детальніше про те, як збиратимуться та будуть використані ваші персональні дані, ви можете прочитати в Політиці конфіденційності.
Як видалити профіль?
Клуб Nestlé Baby&Me
Щоб видалити профіль, залиште ваше звернення тут.