Наша історія
Більш ніж 85 років тому ніхто з родини Гербер не міг і уявити, що з легкої руки турботливої мами та дружини, Дороті Гербер, невеликий консервний завод її чоловіка в американському штаті Мічіган стане відомим на весь світ. Сьогодні ж важко знайти батьків, які б не знали про дитяче харчування Gerber®
1927
Історія компанії почалася на кухні, де молода мама Дороті Гербер, дружина власника консервного заводу, власноруч готувала пюре для їхньої семимісячної доньки Саллі. Складний процес забирав чимало часу та сил і наштовхнув Дороті на думку:
«Якщо фабрика виробляє овочеве пюре
для дорослих, то зможе робити пюре і для дітей»
Після проведення необхідних досліджень, консультацій із дієтологами, лікарями й економістами в 1927 році була випущена пробна партія продукту.
1928
До кінця 1928 року, після того як новий продукт схвалили, випустили п’ять різновидів дитячого пюре Gerber®..
Уже через півроку продукція Gerber® мала величезний попит в Америці: дитяче харчування можна було купити у кожній великій бакалійній крамниці в будь-якому куточку США
1930
Поступово про пюре Gerber® дізнались у всіх країнах світу
Батьки гідно оцінили не тільки високі смакові якості готового харчування, а й значну економію власних зусиль і часу у порівнянні зі звичним способом приготування дитячого харчування.
Двома роками раніше компанія провела конкурс на
найкращу ілюстрацію для реклами Gerber®
1931
На малюнку, який надіслала художниця Дороті Хоул Сміт, був незавершений портрет маленької дівчинки ─ Анни Тернер ─ доньки сусіда художниці.
Реклама з цією ілюстрацією була настільки успішною, що з 1931 року портрет дівчинки стає офіційним логотипом бренду Gerber®, зареєстрованим як товарний знак.
1950
Спеціалісти Gerber® одними з перших запропонували продукт, який має бездоганну якість, відповідає усім потребам юних гурманів і є абсолютно безпечним.
Жаростійке скло, з якого виготовляють баночки для пюре, дає можливість застосовувати методи теплової обробки, що знищують шкідливі мікроби.
1963
Спеціалісти компанії розробили першу в історії кришечку для дитячого харчування зі спеціальним виступом — ознакою герметичності.
При першому відкритті кришки лунає характерний звук, який допомагає батькам визначити свіжість дитячого пюре.
З 1936 року Дороті Гербер почала особисто відповідати
на кожен лист, який приходив на адресу компанії.
1968
А в 1968 році в Gerber® запустили єдину цілодобову телефонну лінію ─ «Лінію турботи»: батьки могли зателефонувати у будь-який час і поставити запитання експертам Gerber®.
У США щорічно на лінію надходить близько 800 000 звернень.
1998
Gerber® виробляє близько 500 продуктів, які можна купити в 30 країнах світу.
Згідно з дослідженням, проведеним у США у 1998 році споживачі довіряють марці Gerber® більше, ніж будь-якій іншій
2012
В Україні асортимент продукції представлений більше ніж 30 найменуваннями, серед яких фруктові, овочеві, м’ясні, овочево-м'ясні пюре, фруктові соки, фруктові пюре у м'якій упаковці, органічні фруктові пюре.
В Україні також існує «Лінія турботи»:
спеціалісти телефонної лінії щомісячно відповідають на
більше ніж 50 звернень українських мам.